Nemrég indult szórólap-ellenes kampányunk, amely a kevéske hírverés ellenére is szép számú érdeklődőt hozott, kértek több tucat matricát a keszthelyi önkormányzattól, a minap pedig egy rábaparti egyesület írt levelet, hogy csatlakoznának a kezdeményezéshez és fogjunk össze! ;)
EZT MÁR SZERETEM! A ZIP magazin pedig legfrissebb számában megjelentette a matricát egy részletekbe menő cikk társaságában, amiből rengeteg érdekesség kiderül! (Ezúton is köszönjük a ZIP-nek a téma felkarolását és a cikk továbbadását!)



A cikk tanulságai:
- mi fizetjük meg a szórólapok árát, hisz’ az áruházak a termék árába építik be a marketingköltségét (ez a máséval a csalánt tipikus esete);
- egyre kevesebben, egyre kevesebb szórólapot kapunk (a statisztikák szerint);
- a reklámújságok rontják a papírhulladék minőségét! Rengeteg festéket tartalmaznak, sokszor még lakkozottak is, rengeteg fém tűzőt tartalmaznak;
- a direktmarketing-piac címforrása a Belügyminisztérium Központi Nyilvántartója???

A teljes cikk itt olvasható: "Matrica-harc a szórólapok ellen!"
Itt tudtok csatlakozni: NEM KÉRÜNK SZÓRÓLAPOT! Facebook csoport
A kampány anyaga: különböző méretekben letölthető matricák (a letöltéseknél az érdekességek alatt).



S álljon itt pár ütős, külföldi és magyar példa, ki hogy védekezik a szórólapok ellen!


A bejegyzés trackback címe:

https://varacsk.blog.hu/api/trackback/id/tr952823445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stenza 2011.04.14. 15:20:26

na de akkor honnan tudom meg (én netről, de nagyszülők?) hogy hol-mi akciós? bejárom a nagy hipereket aztán nyomom el a benzint oda-vissza ingázva?
a többi szart egyébként tényleg be kéne tiltani, de mindjárt lehetne kezdeni az állami feleslegesen nyomtatott jaj-de-szeretlek-szavazópolgár maszlagokkal.

okopiacter 2011.04.16. 11:17:28

@stenza: Üdv! Novemberben voltam egy előadáson, ahol kiderült, elektronikusan is lehet "szórólapot" igényelni, akinek erre valóban van igénye és az akciókra hajt. A nagyszüleim sajna már nem élnek, de ők tényleg csak így tudják meg, és őket már amúgy se nagyon fogjuk átnevelni (ahogy már a 60 körüli szüleimet se nagyon lehet...) ezt a brekuszt lehet, h le kell nyelnünk. Ők biza még igénylik, mert a zsigereikben van, hogy a pillanatnyilag olcsó???? - akciós - a cél, meg amit reklámoznak az biztos hű de jó... pedig az akció csak egy viszonylagos dolog! Mihez képest? És eltereli a figyelmemet arról, mit is akarok igazából... Sokan vannak, akiknek nincs is szükségük adott termére, de megveszik, mert most akciós! És lehetőleg bevásárolnak belőle előre, nagyobb tételben. Mintha holnap kiürítenék a boltokat! Pedig nem! De ők így nőttek fel: hiánygazdaságban, így is gondolkodnak, most akarják "behozni a lemaradást" - kárpótolni magukat. Sokan a 35-50 év körüliek közül is, akiknek a tini vagy fiatal felnőtt korukban jött be az árudömping, ugyanígy vannak ezzel. Pedig sokszor másnap még olcsóbb :))) Ez Murphy :))) Vagy holnap megtalálod máshol, ugyanazt feléért... Pedig "akciós" volt!!!
süti beállítások módosítása